Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?
Algemeen
U kunt een reparatieverzoek melden via reparatieverzoek indienen.
Hier vindt u meer informatie over reparaties en kunt u een reparatieverzoek indienen. Gebruik hiervoor de knop 'reparatieverzoek indienen'.
U kunt een reparatieverzoek melden via reparatieverzoek indienen.
Een reparatie die spoed heeft kunt u telefonisch melden via 085-0849999. Buiten kantoortijden kunt u contact opnemen via ons calamiteitennummer.
In het weekend of 's avonds kunt u een reparatieverzoek indienen via reparatieverzoek indienen. Als een reparatie spoed heeft kunt u telefonisch contact opnemen via ons calamiteitennummer.
Indien u een afspraak met de monteur wilt verzetten, dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de onderhoudspartij. De contactgegevens zijn zichtbaar op de meldingsbevestiging.
Als u een afspraak met de monteur wilt afzeggen, dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de onderhoudspartij. De contactgegevens zijn zichtbaar op de meldingsbevestiging.
Als de monteur niet binnen de afgesproken tijd bij u is, kunt u het beste teleofnisch contact opnemen met de onderhoudspartij. De contactgegevens zijn zichtbaar op de meldingsbevestiging.
Als een reparatie niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u het best contact opnemen met ons klantcontactcentrum (KCC) via het contactformulier.
Dit zijn de stappen die u kunt uitvoeren:
1. Heeft u recent een stopcontact, schakelaar of lichtpunt losgemaakt? Controleer dan of deze weer goed is aangesloten.
2. Schakel alle groepen in uw meterkast uit.
3. Verwijder in uw gehele woning alle stekkers uit de stopcontacten. Vergeet de stekkers van de cv ketel, de mechanische ventilatie de omvormer van de zonnepanelen en de apparaten in de berging niet.
4. Schakel de aardlekschakelaar weer in.
5. Schakel de groepen in uw meterkast opnieuw in. (Indien de aardlekschakelaar direct uitslaat en u heeft stap 1 en 3 uitgevoerd dan is er een defect in uw installatie).
6. Plaats nu alle stekkers één voor één weer in het stopcontact en zet daarbij ook de apparaten één voor één aan. Wacht tot het apparaat automatisch aanslaat voordat u verder gaat met het volgende apparaat.
7. Valt de aardlekschakelaar opnieuw uit op het moment dat u een stekker in het stopcontact steekt of een apparaat aanzet? Dan is dit de oorzaak van de storing. Zorg voor reparatie of vervanging van dit apparaat.
8. Zorgt geen van uw apparaten voor problemen, maar blijft de stroom toch uitvallen? Controleer dan eerst of er geen sprake is van overbelasting, u gebruikt teveel apparaten op een enkele groep. Blijft uw aardlekschakelaar uitvallen? Dan zit het probleem waarschijnlijk in uw installatie.